بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۰/۰۴|
      تعداد بازدید: 1726
      چهارمین همایش آموزش بانکداری الکترونیک به کارکنان رسانه ملی برگزارشد

      چهارمین همایش آموزشی خدمات بانکداری الکترونیک به کارکنان رسانه ملی با حضور جمعی از مدیران و کارکنان بانک تجارت و رسانه‌ملی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این همایش که به همت مدیریت شمال‌غرب بانک تجارت برگزار شد، مصفا مدیر این منطقه ضمن معرفی خدمات ارائه شده به کارکنان رسانه ملی به نقش مهم کارکنان رسانه ملی در فرهنگ سازی جامعه اشاره کرد و افزود: تمام سعی ما بر این است که با ارائه بهترین خدمات خود به کارکنان سازمان صدا و سیما، ضمن کمک به اشاعه فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، روابط خود را با این سازمان فرهنگ‌ساز تحکیم کنیم.

      دکتر رابطی رییس اداره بازاریابی بانک تجارت نیز که در این همایش حضور داشت، با اشاره به خدمات نوین بانکی، به ارائه اطلاعات لازم در خصوص خدمت " آسان خرید " پرداخت.

      در پایان این مراسم به سه نفر از کارکنان رسانه ملی که بیشترین تراکنش را در 8 ماه گذشته داشتند هدایایی ارزنده اهدا و به قید قرعه به سی‌و سه نفر از کارکنان حاضر در همایش، به مناسبت سی‌و سومین سالگرد تاسیس بانک تجارت، هدایایی اهدا شد.

      گفتنی‌است بر طبق آمار، اشاعه فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در میان کارکنان این نهاد عظیم فرهنگی، موجب استفاده چشمگیر اهالی رسانه ملی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک تجارت شده است.

      بانک تجارت در راستای ابلاغ فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک درکشور، هر ساله دوره‌های آموزشی مختلفی را در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌کند و همایش آموزشی مذکور در قالب چهارمین دوره آموزشی بانکداری الکترونیک برگزار شد.