بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۹/۰۹|
      تعداد بازدید: 996
      همکاری بانک‌های تجارت و سرمایه در اصفهان

      بانک‌های تجارت و سرمایه ارائه خدمات مشترک آنی در حوزه حساب‌های جاری را در استان اصفهان نیز آغاز کردند.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، پس از اجرای موفق مرحله نخست این طرح در استان خراسان رضوی ، بانک‌های تجارت و سرمایه از روز شنبه یازدهم آذرماه ارائه این خدمت به مشتریان را در شعب این دو بانک در استان اصفهان آغاز کردند.

      با اجرای این طرح مشتریان دو بانک تجارت و سرمایه می‌توانند با حضور در هر یک از شعب این دو بانک عملیات دریافت و پرداخت چک‌های خود را تا مبلغ 150 میلیون ریال به صورت آنی انجام دهند . طی ماه‌های آتی نیز مبادلات حساب‌های جاری مشتریان در تمامی شعب این دو بانک در سطح کشور امکان‌پذیر خواهد بود. ماه گذشته مرحله اول این طرح همزمان با عید سعید غدیر خم در هفتاد شعبه بانک تجارت و هفت شعبه بانک سرمایه در استان خراسان رضوی آغاز شده و با استقبال مشتریان دو بانک مواجه شد.

      گفتنی‌است این طرح در راستای سیاست‌های مشتری‌مدارانه بانک تجارت و به منظور تسهیل انجام امور بانکی مشتریان دو بانک مذکور اجرا شده و بانک تجارت در صدد است به منظور تسهیل و تسریع دسترسی هموطنان به خدمات بانکی، کاهش هزینه ها و دیگر مشکلات ناشی از تردد در کلانشهرها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بانک‌های همکار، با سایر بانک‌های کشور تفاهم‌نامه همکاری در این خصوص امضا نماید.