بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۴/۲۸|
      تعداد بازدید: 1976
      نشست بانکداری اختصاصی بانک تجارت با حضور موسسه یورومانی

      نخستین نشست مدیرعامل و مدیران ارشد بانک با انیستیتو بانکداری خاورمیانه و نماینده موسسه یورومانی به منظور آشنایی، آموزش و چگونگی اجرای بانکداری اختصاصی در بانک تجارت برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این نشست ابتدا توضیحات مقدماتی توسط سمیع معاونت حوزه نظارت و برنامه‌ریزی مدیر عامل در خصوص چگونگی برگزاری این نشست ارائه شد. سپس مسئول بخش آموزشی موسسه یورومانی در بخش بانکداری اختصاصی به تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بانکداری با محوریت حوزه های مختلف کسب و کار پرداخت.

      در ادامه این جلسه مسئولین موسسه یورومانی و انستیتو بانکداران خاورمیانه به سوالات مدیران بانک تجارت در خصوص موضوعات مرتبط با بانکداری اختصاصی پاسخ گفتند و دیدگاه‌های خود را در این زمینه بیان کردند.

      در پایان دکتر فلاح مدیرعامل بانک با مطلوب خواندن محتوای این نشست یادآور شد هدف برگزاری این جلسه فراهم آوردن بستر لازم برای تنوع بخشی به خدمات و تسهیلات بانک تجارت و تطابق با استانداردهای روز صنعت بانکداری است. دکتر فلاح افزود : باید بررسی کنیم که تکنیک و نحوه عملکرد بانکداری اختصاصی ، سازگاری و اجرا و کنترل آن چه تاثیری بر نمودار سازمانی بانک می گذارد زیرا این نگرش عملا می‌تواند ساختار یک بانک را از نظر سازمانی تغییر دهد. اینها از جمله موضاعات و مباحثی است که باید به صورت تخصصی و جامع مورد مطالعه قرار گیرد .

      با توجه به اعلام بانکداری شرکتی و بانکداری اختصاصی به عنوان یکی از محورهای برنامه استراتژیک بانک تجارت ، این بانک در نظر دارد تا با همکاری موسسات معتبر مالی و بین المللی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی بانکداری شرکتی و بانکداری اختصاصی برای مدیران ، کارشناسان و روسای شعب خود کند .