بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۱۲/۲۷|
      تعداد بازدید: 2393
      اطلاعیه توزیع اوراق جدید سهام بانک تجارت

      بانک تجارت از کلیه سهامداران خود اعم از حقیقی و حقوقی خواسته است تا برای دریافت اوراق گواهینامه های نقل و انتقال و سپرده سهام جدید به واحد امور سهام این بانک مراجعه کنند.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، گواهینامه های نقل و انتقال و سپرده سهام منتشره مربوط به سرمایه 17.500 میلیارد ریالی مجمع عمومی فوق العاده مورخ 24/04/90 آماده توزیع می باشد . از کلیه سهامداران محترم اعم از اشخاص حقیقی وحقوقی و یا نمایندگان قانونی ایشان تقاضا می گردد ، ازتاریخ انتشاراین اطلاعیه جهت دریافت اوراق سپرده سهام جدید خود در ساعات اداری (شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 15:30) به واحد امور سهام و شرکتهای بانک تجارت ، واقع در تهران ، خیابان آیت اله طالقانی ، حدفاصل خیابان ولیعصر و خیابان حافظ ، روبه روی هتل انقلاب ، پلاک 428 ، طبقه همکف مراجعه فرمایند.

      این بانک توجه سهامداران حقیقی را به این نکته معطوف می دارد که اوراق گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام جدید فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر و احراز هویت شخص سهامدار و یا وکیل قانونی وی تحویل خواهد شد.

      همچنین اوراق سهامداران حقوقی تنها با اخذ معرفی نامه رسمی تحویل خواهد شد.

      با صدور اوراق سپرده سهام جدید ، کلیه اوراق سهام قبلی از درجه اعتبار ساقط می باشد.

      سهامداران گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های واحد امور سهام این بانک  (02166400844و 02166971365) تماس حاصل و یا به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس : www.tejaratbank.ir (سامانه سهام بانک تجارت) مراجعه نمایند.