بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۱۲/۰۹|
      تعداد بازدید: 4744
      امکان پرداخت قبوض گاز از سامانه پرداخت اینترنتی بانک تجارت

      بانک تجارت با تجهیز سایت اینترنتی شرکت ملی گاز ایران به سامانه پرداخت اینترنتی خود ، پرداخت اینترنتی قبوض گاز را امکان پذیر کرده است .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، بر این اساس مشترکین گاز می توانند از طریق پایگاه اینترنتی شرکت ملی گاز ایران و ورود به قسمت مشترکین ، گزینه صورتحساب مشترکین را انتخاب کرده و پس از ورود شماره اشتراک درج شده بر روی قبض گاز ، ضمن مشاهده صورتحسابهای مربوط به هزینه گاز مصرفی خود ، گزینه "پرداخت قبض مربوطه از طریق اینترنت و با استفاده از کارت شتاب " را انتخاب نمایند. از این طریق با ورود به سامانه پرداخت اینترنتی بانک تجارت ، با درج شماره کارت عضو شبکه شتاب خود ، cvv2 و رمز دوم اینترنتی بصورت لحظه ای اقدام به تسویه و پرداخت قبض گاز خود کنند . از مزایای این امکان ، تسویه حساب آنی قبض با شرکت ملی گاز ایران است .   

      بانک تجارت پیش از این با اتصال سامانه پرداخت اینترنتی به سایت شرکت ایرانسل ، سینما آزادی و ... خرید اینترنتی را امکان پذیر نموده است .

      این بانک همچنین آمادگی خود را برای برقراری این امکان بر روی سایت اینترنتی دیگر سازمانها و نهادهای خدمت رسان به مردم اعلام کرده است .