بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۱۰/۱۰|
      تعداد بازدید: 1189
      برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول و دوم ماه محرم
      طبق سنوات هر سال قسمتی از پارکینگ ساختمان مرکزی را با نصب داربست و چادر جدا نموده و مراسم قرائت زیارت عاشورا و عزاداری در دهه اول ماه محرم هر روز صبح از ساعت 30/7 لغایت 8 در همین مکان برگزارگردید. همچنین بمناسبت هفتمین روز شهادت جانسوز امام حسین (ع) مراسمی از ساعت 10 صبح لغایت 12 ظهر با راه اندازی دو دسته عزاداری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نقویان در همین مکان برگزار شد

      طبق سنوات هر سال قسمتی از پارکینگ ساختمان مرکزی را با نصب داربست و چادر جدا نموده و مراسم قرائت زیارت عاشورا و عزاداری در دهه اول ماه محرم هر روز صبح از ساعت 30/7 لغایت 8 در همین مکان برگزارگردید. از آنجا که این مراسم صبح برگزار می شد حضور همکاران خواهران و برادران در این مراسم چشمگیر بود بطوریکه برخی از همکاران هزینه صبحانه این مراسم را نیز تقبل می نمودند.

       همچنین بمناسبت هفتمین روز شهادت جانسوز امام حسین (ع)  مراسمی از ساعت 10 صبح لغایت 12 ظهر با راه اندازی دو دسته عزاداری در خیابان های استاد نجات الهی ( توسط پرسنل مدیریت امور حراست ) و خیابان طالقانی ( توسط پرسنل تدارکات و ساختمانهای اعتباری ، منابع انسانی و مالی ) و تجمع در محل حسینیه جنب ساختمان بسیج آغاز شد. در ابتدای برنامه سینه زنی و مداحی انجام و سپس حجه الاسلام نقویان به ایراد سخن پرداختند. که مورد استقبال عموم همکاران قرار گرفت همچنین تعداد 1500 پرس غذا بین عزاداران حسینی توزیع و از آنان پذیرایی بعمل آمد.