بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۹/۲۷|
      تعداد بازدید: 2047
      اعطای جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک تجارت

      بانک تجارت برای دومین سال متوالی موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در مراسم امسال جایزه ملی مدیریت مالی ایران که در محل سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد بانک تجارت موفق گردید تا به عنوان بانک برتر کشور درحوزه مدیریت مالی برای دومین سال متوالی موفق به کسب این جایزه گردد . اکبر کلامی مدیر امور مالی بانک تجارت به نمایندگی از دکتر داوری مدیرعامل این بانک تندیس و گواهینامه مربوط به این جایزه را دریافت نمود.

      در این مراسم دکتر بیدگلی رئیس شورای سیاستگذاری همایش طی سخنانی به بیان برگزاری اهداف این همایش و شاخص های اعطای این جایزه پرداخت . همچنین دکتر بختیاری وزیر دادگستری نیز بر اهمیت موضوع شفافیت مالی در بنگاه های اقتصادی کشور تاکید نمود .

      جایزه مدیریت مالی ایران مجموعه ای از شاخص های جامع و فراگیر مبتنی بر مجموعه ای معیار ها و شاخص های قابل ارزیابی در حوزه مدیریت مالی و اقتصادی است که مدیران مالی را در ارزیابی مستمر فرایندها و نتایج مالی و عملکردی سازمان و شناسایی فرصت ها و نقاط قوت و ضعف یاری نموده و برای دستیابی به سازمانی پیشرو و توسعه یافته کمک می نمایند.

      شایان ذکر است بانک تجارت سال گذشته نیز موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران شده بود . این بانک یکی از بانکهای مشمول اصل 44 قانون اساسی است که طی سه سال گذشته صورتهای مالی این با کمترین مشکل در مجامع عمومی به تصویب رسیده و استحکام و شفافیت مالی این بانک مورد تقدیر مدیران ارشد اقتصاد کشور قرار گرفته است. بانک تجارت همچنین تنها بانک ایرانی است که موفق به کسب رتبه از سوی موسسه مالی      Capital Intelligence شده و توانمندی این بانک در ایفای تعهدات و مواجهه با ریسک را موردتائید قرار گرفته و چشم انداز مالی این بانک "مثبت" ارزیابی شده است.