بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۹/۰۷|
      تعداد بازدید: 1809
      هزار برنده کارت هدیه جشنواره تجارت کارت جوان مشخص شد

      در دومین مرحله آئین قرعه کشی جشنواره تجارت کارت جوان در سال جاری ،  هزار کارت هدیه یک میلیون ریالی به دانشجویان ایرانی اهداء شد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در مراسم قرعه کشی حسابهای تجارت کارت جوان که در روز دوشنبه هفتم آذرماه با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک تجارت و نمایندگان دادستانی کل کشور برگزار شد ، دولتی عضو هیات مدیره بانک تجارت گفت : هدف عمده بانک از برگزاری اینگونه جشنواره ها تعمیق فرهنگ بانکداری الکترونیک در بین قشر جوان و فرهیخته دانشگاهی و افزایش ارتباط با دانشگاه های سطح کشور است . وی در ادامه افزود :  امید است این امر مقدمه ای برای نهادینه سازی امر خدمات بانکداری الکترونیک در بانک تجارت و همچنین سیستم بانکی کشور باشد  .

      در ادامه مراسم قرعه کشی تجارت کارت جوان بصورت سراسری برای کل حسابهای واجد شرایط دانشگاه های مشمول در کل کشور برگزار شد و با استخراج اعداد پایه توسط گوی و گردونه ، برندگان 1000 کارت هدیه یک میلیون ریالی بصورت رایانه ای مشخص شدند .

      در دومین مرحله قرعه کشی این جشنواره کلیه دارندگان تجارت کارت جوان که در دوره مالی ابتدای اردیبهشت تا پایان مهر ماه سالجاری حداقل 200 هزار ریال در حساب خود موجودی داشته اند ، شرکت داده شده اند  .

      همچنین در اولین دوره این قرعه کشی که در اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد به هزار نفر از دانشجویان دارنده تجارت کارت جوان ، کارت هدیه یک میلیون ریالی به قید قرعه اهداء شده بود .

      سومین مرحله قرعه کشی جشنواره تجارت کارت جوان نیز در بهمن ماه سالجاری برگزار خواهد شد .
      نتایج این قرعه کشی متعاقباً از طریق سایت اینترنتی این بانک اعلام خواهد شد .