بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۵/۱۶|
      تعداد بازدید: 2055
      تجلیل بانک تجارت از اصحاب رسانه

      بانک تجارت طی مراسمی از تلاشهای ارزشمند خبرنگاران اقتصادی کشور تجلیل بعمل آورد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که اعضای هیات مدیره ، معاون و مشاورین ارشد مدیر عامل و تعدادی از مدیران این بانک حضور داشتند دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه برای پیشبرد فرآیندهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در کشور گفت : اگر جامعه را یک سامانه زنده مانند بدن انسان تشبیه کنیم رسانه ها نقش سیستم عصبی آن را ایفاء می کنند و با انتقال درست و به موقع اطلاعات مورد نیاز مراکز تصمیم گیری کشور امکان رفع به موقع کاستی ها و نارسایی ها را فراهم می آورند. رسانه ها در واقع انتقال دهنده مشکلات و نارسایی های جامعه به نهادهای تصمیم گیر را بازی کنند و این انتظار وجود دارد که همچون حس گرهایی دقیق انعکاس، دهنده نارسایی ها و دردهای واقعی جوامع باشند.

      مدیرعامل بانک تجارت افزود: این انتظار وجود دارد که اطلاع رسانی درباره دستاوردها ، برنامه ها و مشکلات به گونه ای انجام شود که مردم بتوانند در فضایی منطقی و شفاف نسبت به عملکرد دستگاه های مختلف کشور قضاوت کنند.

      دکتر داوری در خاتمه سخنانش اظهار داشت: قطعا با وجود خبرنگاران سختکوش ، فرهیخته ، شجاع و متعهد، کشور عزیزمان ایران می تواند جایگاه ارزشمند خود را در سطح جهان ارتقاء بخشد.

      پیش از سخنان دکتر داوری مهندس غفوری رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به حساسیت فعالیتهای خبرنگاران حوزه بانک و بیمه در بهبود فضای کسب و کار و پیشرفت بنگاه های اقتصادی موثر کشور گفت : رسانه ها می توانند با توجه به گستردگی حوزه مخاطبانشان برنامه ها و دستاوردها را در کوتاه ترین زمان به اطلاع مردم برسانند و با ارائه تحلیل های کارشناسی موثر و منصفانه و انعکاس به موقع و هوشمندانه بازخوردها مسیر تصحیح اشتباهات را هموارتر کنند. امروز تمام مدیران نظام بانکی کشور بر این واقعیت واقف هستند که رسانه های نوین تا چه اندازه می توانند در بهبود فضای کسب و کار و هموار ساختن مسیر پیشرفت بنگاه های اقتصادی موثر باشند.

      در خاتمه این مراسم از خبرنگاران برگزیده حوزه بانک و بیمه خبرگزاری ها ، روزنامه ها و پایگاه های خبری کشور تجلیل بعمل آمد.