بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۴/۱۵|
      تعداد بازدید: 5651
      جوایز برندگان قرعه کشی قرض الحسنه بانک تجارت اهداء شد

      همزمان با ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و اعیاد مبارک شعبانیه بانک تجارت جوایز برندگان سی و یکمین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه را اهداء کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این مراسم با حضور مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره ، تعدادی از مشتریان ارزنده و برندگان قرعه کشی حسابهای پس انداز بانک تجارت در محل هتل انقلاب برگزار شد . در ابتدای این مراسم دکتر داوری مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به بیش از 3 دهه حضور موفق این بانک گفت : مشتریان سرمایه های اصلی بانک هستند و اعتماد آنان بزرگترین پشتوانه در این سه دهه بوده و خداوند منان را شاکریم که امروز به لطف اعتماد مشتریان ، بانک تجارت در بهترین شرایط خود طی سی سال گذشته قرار دارد .

      دکتر داوری با بیان آثار معنوی و مادی رواج سنت الهی قرض الحسنه در جامعه اسلامی افزود : تمامی مشتریانی که با نیت خیر اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه در بانکها می کنند نزد خداوند متعال برنده هستند و اجر معنوی که نصیب این عزیزان می شود با هیچ پاداش مادی قابل مقایسه نیست. قطعا ما نیز به عنوان یک بانک اسلامی موظف هستیم تا تمام منابع قرض الحسنه را در مسیر خود و در قالب تسهیلات قرض الحسنه برای رفع نیازهای ضروری هموطنان اعطاء کنیم.

      در ادامه این مراسم برندگان تهرانی جایزه 25 میلیونی ریالی ، ارزنده ترین جایزه سی و یکمین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه ، جوایز خود را از دستان اعضای هیات مدیره بانک تجارت دریافت کردند.

      همچنین در این مراسم بانک تجارت از برندگان پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی با اهدای بیش از 68 هزار سهم بانک تجارت به ارزش 120.000.000 ریال تقدیر کرد .

      آئین قرعه کشی حسابهای پس انداز بانک تجارت در روز دوشنبه 28 خرداد ماه برگزار شد . جوایز این دوره شامل 1031 فقره کمک هزینه خرید خودرو به ارزش 250 میلیون ریال ، 1031 کمک هزینه خرید صنایع دستی به ارزش 5 میلیون ریال و بیش از 855 هزار جایزه نقدی به ارزش دویست هزار ریال بوده است که بزودی از سوی سایر استانها به برندگان آن اهدا خواهد شد .

      اسامی برندگان جوایز این قرعه کشی در حال حاضر در پایگاه اطلاع رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir قابل جستجو است.