بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۴/۱۴|
      تعداد بازدید: 2493
      بانک تجارت حسابهای یارانه ای را قرعه کشی کرد

      بانک تجارت با برگزاری قرعه کشی حسابهای سرپرستان خانواری که با معرفی حساب خود در بانک تجارت در طرح هدفمندی یارانه ها شرکت کرده اند ، برندگان این قرعه کشی را مشخص کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این قرعه کشی با حضور نمایندگان دادستان کل کشور ، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک تجارت در محل مدیریت امور فناوری اطلاعات این بانک برگزار شد . در ابتدای این مراسم دولتی عضو هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به برنامه های دولت برای تشویق هموطنان به نگهداری مبالغ یارانه ها در حسابهای خود گفت : هدف از برگزاری این قرعه کشی ایجاد انگیزه پس انداز در مشتریان بوده و آمار شرکت کنندگان نشان از استقبال هموطنان است .

      در ادامه ، مراسم قرعه کشی حسابهای یارانه ای بصورت سراسری برای حسابهای واجد شرایط در کل کشور برگزار شد و با استخراج اعداد پایه توسط گوی و گردونه ، برندگان 30 فقره کمک هزینه سفرهای زیارتی5.000.000 ریالی و 110 فقره کارت هدیه 1.000.000 ریالی بصورت رایانه ای مشخص شدند که نتایج به تایید نمایندگان هیات نظارت بر قرعه کشی رسید.

      در این قرعه کشی بیش از 595 هزار و 576 نفر از سرپرستان خانواری که به پس انداز حداقل مبلغ 800.000 ریال در حساب یارانه ای خود در بانک تجارت تا پایان فروردین ماه اقدام کرده اند شرکت داده شدند . اسامی برندگان جوایز این قرعه کشی طی روزهای آتی از طریق پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir به هموطنان عزیز اعلام خواهد شد .