بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۳/۲۴|
      تعداد بازدید: 8206
      تجهیز شعب24ساعته بانک تجارت به60دستگاه خوددریافت

      بانک تجارت در راستای ارائه خدمات متنوع و دسترسی سریعتر مشتریان به خدمات نوین بانکداری الکترونیک شعب 24 ساعته خود رابه 60 دستگاه خوددریافت تجهیز کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت به منظور امکان انجام سپرده گذاری و پرداخت قبوض از طریق بانکداری الکترونیک و بدون حضور در شعب بانک ، 60 دستگاه خوددریافت را در شعب 24 ساعته نصب کرد .

      در ادامه خبر آمده است : مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به این شعب در هر ساعت از شبانه روز علاوه بر معرفی حساب جهت سپرده گذاری نسبت به واریز وجه نقد به حسابهای سحر و کارت خود اقدام نمایند .

      این عملیات برای حسابهای سحر و کارت به صورت لحظه ای و سایر حسابها به صورت آفلاین می باشد و مشتریان می توانند در زمان انجام عملیات سپرده گذاری و پرداخت قبوض نسبت به واریز وجه اسکناسهای 5000 ، 10.000 ، 20.000 و 50.000 ریالی اقدام و ازدستگاه رسید خود را دریافت نمایند .

      در حال حاضر تعداد 75 شعبه 24 ساعته بانک تجارت در اقصی نقاط کشور به هموطنان خدمات بانکداری الکترونیک ارائه می کند . همچنین مشتریان می توانند برای آگاهی از نشانی شعب 24 ساعته بانک تجارت به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 تماس بگیرند .