بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۲/۲۱|
      تعداد بازدید: 1778
      برگزاری نخستین همایش دانش افزایی سهامداران و مشتریان بانک تجارت

      نخستین همایش دانش افزایی سهامداران و مشتریان بانک تجارت در استان خوزستان برگزار شد .  

      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : نخستین همایش دانش افزایی سهامداران و مشتریان بانک تجارت در استان خوزستان با مباحث جهاد اقتصادی و دولت الکترونیک ، جهاد اقتصادی و یادگیری الکترونیکی و جهاد اقتصادی و تجارت الکترونیکی از روز چهارشنبه آغاز شد .

      در این همایش «دکتر حسینی » معاون استاندار خوزستان از پیشبرد دولت الکترونیک در کشور و اقدامات بانک تجارت در توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیکی بین اقشار مختلف تقدیر کرد و خواستار افزایش تعامل دستگاه های اجرایی بانکها جهت فراهم نمودن بستر مناسب جهت بهره مندی مردم از بانکداری الکترونیک شد .

      «ستوده » مدیر شعب استان خوزستان بانک تجارت نیز در مراسم افتتاحیه این همایش گفت : از اهداف بانک تجارت بعنوان یک سازمان یادگیرنده ، ایجاد تحول و ارتقاء خدمت از طریق توسعه ابزارهای الکترونیک و ترویج و گسترش آن بین مردم می باشد .       

      گفتنی است در نخستین همایش دانش افزایی سهامداران و مشتریان بانک تجارت از روز چهارشنبه مورخ 21/2/90 لغایت جمعه 23/2/90 به مدت سه روز در محل تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز در حال برگزاری است گروه های مختلف از مدیران دستگاه های اجرایی ، اساتید مختلف دانشگاه ، تجار و بازرگانان و گروه های مختلف مشتریان بانکهای استان خوزستان حضور دارند .