بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۱/۳۱|
      تعداد بازدید: 2154
      کسب رتبه نخست بانک تجارت فارس در طرح تکریم ارباب رجوع

       

      بانک تجارت در استان فارس به جهت کسب رتبه های اول « طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه ههای اجرایی » و « طرح تکریم مردم و جلب رضایتمندی ارباب رجوع در گروه بیمه و بانکها »  از سوی استاندار فارس تقدیر شد .

      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : در یادمان سیزدهمین جشنواره شهید رجایی ، استاندار فارس از بانک تجارت در این استان به جهت کسب رتبه اول « طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه ههای اجرایی » و کسب رتبه اول « طرح تکریم مردم و جلب رضایتمندی ارباب رجوع در گروه بیمه و بانکها » در سال 88 از تلاشهای ارزنده و مدیریت و مجموعه کارکنان تقدیر کرد .

      گفتنی است : یادمان سیزدهمین جشنواره شهید رجایی که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری ، مهرورزی و خدمت به ارباب رجوع در نظام اداری، ارتقای کارآمدی ، افزایش بهره وری ، پاسخگویی و شفافیت وظایف و حدود اختیارات دستگاههای اجرایی، تشویق و ترغیب دستگاه های اجرایی، مدیران و کارمندان به همت مضاعف و کار مضاعف و ارایه خدمات بهتر و سریع تر به ارباب رجوع برگزار گردید .

      بانک تجارت استان فارس در سال گذشته نیز در رابطه با میزان رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه های اجرائی در سال87 با کسب 82 امتیاز از مجموع 100 امتیاز در نظر گرفته شده رتبه نخست را در گروه بانک ها و بیمه ها کسب کرده است .