بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۱/۱۷|
      تعداد بازدید: 1777
      بانک تجارت در سال جهاد اقتصادی خدمت رسانی به مردم را متحول می کند
       

      مهمترین اولویت بانک تجارت در سال جهاد اقتصادی ، تبدیل شدن به یک سازمان یادگیرنده و تحول در خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت دکتر داوری که در اولین گردهمایی سراسری مسئولین و کارکنان این بانک در سال 90 سخن می گفت با اشاره به تحولات مهم اقتصاد کشور در سال 89 اظهار داست : سال گذشته از بسیاری جهات سالی بسیار مهم و تعیین کننده در عرصه اقتصاد و بانکداری کشور بود . علیرغم دشواری ها و دگرگونی های سریع اقتصاد کشور بانک تجارت توانست با رشد 5/26 درصدی سپرده ها ، سهم خود را از بازار منابع بانکی کشور افزایش دهد و رشد 5/20 درصدی تسهیلات بانک در سال گذشته نیز نشان از حضور موثر بانک تجارت در عرصه های مختلف اقتصاد ملی بویژه حمایت از کسب و کارهای بخش خصوصی دارد.

      مدیرعامل بانک تجارت با اشاره جهت گیری این بانک در استفاده موثرتر از ابزارهای بانکی نوین اظهار داشت : طی سال گذشته هدف بانک در صدور ضمانتنامه های داخلی بیش از 100 درصد محقق شد و در گشایش اعتبارات اسنادی داخلی نیز با تحقق 192 درصد اهداف مقام اول را در شبکه بانکی کشور به دست آوردیم. وی همچنین با اشاره به حضور قدرتمند بانک تجارت در بخش بانکداری بین الملل و حفظ جایگاه پیشتاز در صدور ضمانتنامه های ارزی اظهار داشت : در گشایش اعتبارات اسنادی خارجی رشدی بسیار خوب داشتیم و اکنون با اختلاف بسیار اندک ، دومین بانک کشور در این حوزه هستیم .

      دکتر داوری افزود : در طول سال 89 سهام بانک تجارت در بورس دارای وضعیت پویا ، همراه با رشد متوازن و پایدار و تحقق بازده بسیار خوب برای سهامداران بود ، امری که نشاندهنده مدیریت هوشمندانه سهام و بازارگردانی مناسب توسط ارکان ذیربط در بانک است. خوشبختانه حضور موثر و قدرتمندانه بانک در بازار سرمایه و دیگر شاخص های عملکرد بانک ، توجه ویژه مدیران ارشد اقتصاد کشور و نهادهای مرتبط با نظام بانکی را به همراه داشت و به اعطای جایزه ملی مدیریت مالی ایران و حضور بانک تجارت در هیات مدیره شرکت بورس منجر شد.

       مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به عملکرد موفق بخشهای مختلف این بانک در سال گذشته اظهار داشت : خوشبختانه در طول سال 89 در حوزه آموزش رشد کمی و کیفی بسیار خوبی را شاهد بودیم . در حوزه انفورماتیک نیز تلاش های ارزشمندی صورت گرفت تا بانک تجارت بتواند در مسیر تبدیل شدن به بانک پیشرو در حوزه خدمات الکترونیک گامهای بلندتری بردارد.

      داوری با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت : قطعا تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای آغاز جهاد اقتصادی در کشور نیازمند تلاش و کوشش جهادگونه در خدمت رسانی به مردم ، پذیرش دشواری ها و کمبودها در مسیر تحول اقتصادی کشور و داشتن برنامه دقیق برای استفاده بهینه از منابع در اختیار سازمان است . در همین راستا سال 90 در بانک تجارت ، سال یادگیری سازمانی ، تحقق آرمان تبدیل شدن به یک سازمان یادگیرنده و تحول در خدمت رسانی خواهد بود .

      مدیرعامل بانک تجارت در خاتمه سخنانش خواستار تداوم همدلی و تلاشگری مدیران و کارکنان این بانک برای استمرار روند رو به رشد و پیشرفت بانک تجارت در چهار سال گذشته شد .