بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۱/۲۸|
      تعداد بازدید: 2493
      بانک تجارت در وزارت راه بانکداری الکترونیک آموزش داد

      در راستای تشویق بیشتر هموطنان به استفاده از خدمات نوین بانکداری ، بانک تجارت دوره آموزشی بانکداری الکترونیک را برای کارکنان وزارت راه و ترابری برگزار کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت طی این دوره آموزشی که در محل سالن الغدیر وزارت راه و ترابری برگزار شد بالغ بر 250 نفر از مدیران و کارکنان این وزارتخانه با چگونگی استفاده از خدمات الکترونیکی بانک تجارت آشنا شدند .

      "کریم مصفا"مدیر شعب بانک تجارت شمالغرب تهران درابتدای این همایش خاطرنشان کرد : بانک تجارت در برنامه های خود آموزش رایگان خدمات بانکداری الکترونیک را برای تمامی هموطنان در سراسر کشور مدنظر قرار داده و نتایج حاصل شده از برگزاری این دوره های آموزشی چیزی به جز افزایش رفاه مشتریان نیست . وی گفت : تنها با آموزش می توان هموطنان را به استفاده از خدمات نوین بانکداری ترغیب کرد و مطمئناً استفاده کنندگان از این خدمات از مزایای صرفه جوئی در وقت ، کاهش ترددهای شهری ، افزایش سرعت در عملیات و دسترسی آسان به خدمات بانکی بهره مند خواهند شد .

      در ادامه شرکت کنندگان این دوره با سرویس های غیرحضوری بانک تجارت از جمله تلفنبانک ، موبایل بانک ، اینترنت بانک و درگاه پرداخت اینترنتی آشنا شدند.