بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۱۴|
      تعداد بازدید: 3614
      برگزاری اختتامیه جشنواره طلایی بانک تجارت در"شیراز و اصفهان"
      مراسم اختتامیه جشنواره طلایی پایانه‌های فروشگاهی بانک‌تجارت در مجتمع تجاری "آفتاب شیراز" و "سیتی سنتر اصفهان" برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که در دو عصر متوالی روزهای  یکشنبه دوازدهم و دوشنبه سیزدهم آذر ماه در دو مجتمع تجاری آفتاب شیراز و سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، "ایمان کوثر" و " مسعود رنجبر اسلامی" دو نفر پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک به عنوان برندگان جایزه ویژه خودرو هایما S7 این جشنواره شناخته شدند.

      از دیگر بخش‌های این مراسم که با همکاری شرکت ایران کیش برگزار شد، اهدای 36 کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان مجتمع سیتی سنتر اصفهان که دارای حساب در بانک تجارت هستند و قرعه کشی 240 کارت هدیه یک میلیون ریالی برای اهدا به مشتریانی بود که از طریق دستگاه‌های POS ایران کیش در این دو مجتمع تجاری خرید خود را به انجام رسانده اند.
      گفتنی است جشنواره طلایی بانک تجارت در مجتمع های تجاری میلاد نور تهران، پروما مشهد، پاساژ رضا، قائم تجریش و این دو مجتمع پایان یافته و همچنان در مراکز خرید سیتی سنتر در قشم و ستاره باران در تبریز، تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت.
      شایان ذکر است با توجه به استقبال گسترده پذیرندگان و مشتریان بانک تجارت از جشنواره طلایی بانک این طرح در مراکز تجاری نام آوران و بلور تهران در حال برگزاری است.
      دارندگان کارت‌های بانکی و پذیرندگان دستگاه‌های POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankish.com مراجعه نمایند.