بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۷|
      تعداد بازدید: 2599
      مهربانی، برنده خودرو" هایما" جشنواره طلایی بانک تجارت
      با برگزاری مراسم اهدا جایزه جشنواره طلایی بانک تجارت محمد رضا مهربانی از مشتریان بانک تجارت به عنوان برنده یک دستگاه خودروی "هایماS7" این جشنواره شناخته شد.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، درمراسم اختتامیه جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت که عصر روز شنبه چهارم آذرماه در پاساژ رضا تهران با مشارکت شرکت ایران کیش برگزار شد، "محمدرضا مهربانی" یکی از پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک در این مجتمع به عنوان برنده جایزه ویژه خودرو هایما S7 این جشنواره شناخته شد.

       از دیگر بخشهای این مراسم، اهدا 30 کارت هدیه یک میلیون ریالی به قید قرعه به مشتریانی بود، که خرید خود را از طریق دستگاههای POS ایران کیش دراین پاساژ  انجام داده اند.

       لازم به ذکر است جشنواره طلایی بانک تجارت همچنان در مجتمع های تجاری، قائم تجریش و مراکز خرید سیتی سنتر در اصفهان و قشم ، ستاره باران در تبریز، آفتاب شیراز تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت. همچنین با توجه به استقبال گسترده پذیرندگان و مشتریان بانک تجارت از جشنواره طلایی بانک این طرح در مراکز تجاری نام آوران و بلور تهران نیز برگزار می شود.

      دارندگان کارتهای بانکی و پذیرندگان دستگاههای POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankish.com مراجعه نمایند.