بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۰|
      تعداد بازدید: 2266
      گزارش اقدامات بانک تجارت در خدمت رسانی اربعین حسینی
      سخنگوی بانک تجارت گزارشی از اقدامات این بانک در ایام راهپیمایی اربعین حسینی و مشارکت در تسهیل حضور میلیونی هموطنان عزیز در این پویش مذهبی ارائه داد.

       ابراهیم کاظم پور رییس روابط عمومی بانک تجارت خاطر نشان کرد: کارکنان این بانک همچون سالهای اخیر، با اختصاص یک تا سه روز حقوق یا مرخصی خود و خدمت رسانی به زوار در موکب‌های این بانک مستقر در مرزهای جنوب و غرب کشور و نیز موکب بانک تجارت در عمود 168 مسیر نجف به کربلا زائران سالار شهیدان را در سفر به دیار عاشقان همراهی کردند.

      مشاور رسانه ای مدیر عامل بانک تجارت در تشریح اقدامات این بانک در اربعین حسینی افزود: بانک تجارت همچون سال‌های گذشته با یک برنامه‌ریزی مدون و هماهنگ با وزارت امور اقتصادی و دارایی و دیگر بانک‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه، یکماه پیش از اربعین حسینی، ستادی ویژه به همین منظور تشکیل داده و مقرر شد در تمامی مرزهای خروج زائران و نیز در مسیر نجف به کربلا ، بانک تجارت با استقرار موکب ، خدمات شایسته ای را  به زائران ارائه نماید.  ضمن آنکه کارکنان این بانک بصورت داوطلبانه به خدمت رسانی عاشقانه به زوار امام حسین (ع) مبادرت نموده و در این موکب‌ها خدماتی همچون پخت نان و توزیع غذای گرم بین زائران، توزیع کلاه آفتاب گیر و محصولات فرهنگی ارائه کردند.

      سخنگوی بانک تجارت اهم خدمات بانکی ارائه شده به زوار در مرزهای خروجی کشور را برشمرد و گفت : بانک تجارت در مرزهای خروج زائران شامل شلمچه، چذابه و مهران با استقرار چندین دستگاه خودپرداز سیار ، خدمات بانکی همچون پرداخت وجه ، فروش شارژ سیمکارت، انتقال وجه و چندین خدمت دیگر را به صورت شبانه‌روزی به زائران ارائه کرد.

      سخنگوی بانک تجارت در خاتمه خاطرنشان ساخت : در ایام منتهی به راهپیمایی اربعین حسینی ، اعضای هیات مدیره این بانک به منظور نظارت بر کیفیت و چگونگی ارائه خدمات به مردم، در موکب  بانک تجارت حضور یافته و در خدمت رسانی به زوار مشارکت کردند. بانک تجارت همچنین به‌ مناسبت این ایام، مسابقه اینستاگرامی عکس تحت عنوان "قاب عاشقی" اقدام نموده که طی آن به خالق چهار عکس برگزیده و تاثیرگذار از راهپیمایی عاشقان حسینی در این رویداد مذهبی جایزه تعلق خواهد گرفت.