|
|
Tejaratbank
صفحه ویژه نابینایان و کم بینایان
|
چهارشنبه 29 شهریور 1396
خانواده تجارت
    • شما اینجا هستید
         
        • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۱۲|
          تعداد بازدید: 394
          مدیرعامل : به دنبال افزایش تعامل با مشتریان ارزنده هستیم
          مدیر عامل بانک در ضیافت افطاری با مشتریان ارزنده، برعزم این بانک در ارتقای سطح خدمات و شاخص های مشتری مداری تاکید کرد.

          به گزارش روابط عمومی در مراسمی که شامگاه بیستم خرداد ماه مصادف با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره و معاونین مدیرعامل بانک تجارت در محفلی صمیمانه با مشتریان بانک دیدار و گفتگو کردند و ضمن آگاهی از نقطه نظرات آنها، به تشریح برنامه های این بانک برای توسعه ارتباطات با مشتریان و معرفی ظرفیت های سوپر مارکت مالی بانک برای ارائه بسته های خدماتی جامع مطابق با نیاز های شاخه های مختلف کسب و کار پرداختند.

          آقای مقدم در خاتمه این مراسم، درگفتگویی با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی با مشتریان یادآور شد:برگزاری اینگونه نشست ها فرصتی برای ابراز تعهد پایدار ما به حفظ منافع و افزایش رضایتمندی مشتریان است و می کوشیم تا در این جلسات از درخواست ها و مشکلات آنان آگاهی پیدا کرده و برای رفع آن اقدام کنیم.

          مدیرعامل بانک افزود: این بانک افتخار می کند که مشتریانش از جمله قدیمی ترین و وفادارترین مشتریان شبکه بانکی هستند.به همین منظور برای افزایش این تعامل و همدلی به دنبال برنامه ریزی دقیق تری هستیم تا این ارتباط در طول سال استمرار یافته و از طریق ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با مشتریان و برنامه ریزی برای پاسخگویی به انتظارات آنان، شاخص های مشتری مداری در بانک تجارت ارتقاء یابد .