بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۳/۲۴|
      تعداد بازدید: 4132
      حضور فعال بانک تجارت در جشن گلریزان ستاد دیه
      بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور با حضور فعال بانک تجارت عصر یکشنبه 23 خردادماه برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک با برپایی باجه شعبه مرکزی خود در محل برگزاری گلریزان، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرایم دیه غیر عمد کرد.

      جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور در حاشیه این جشن با اشاره به سابقه همکاری بانک تجارت با این ستاد گفت: بانک تجارت در سال‌های اخیر با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به زندانیان جرایم دیه غیر عمد و همچنین آزادسازی تعداد بسیاری از این زندانیان قدم‌های بزرگی را در راستای خدمت به این قشر آسیب دیده برداشته است و مجموعه این بانک همواره پشتیبان ستاد دیه کشور بوده اند.

      شایان ذکر است، بانک تجارت در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود، با امضای تفاهمنامه‌ای با ستاد دیه کشور ضمن ارائه انواع خدمات بانکی به این ستاد، امکان واریز کمک‌های مردمی به ستاد دیه را از طریق دستگاه های خودپرداز، سرویس موبایل بانک و پایگاه اینترنتی امید تجارت فراهم آورده است.

      بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور با حضور حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور، جهانگیر رییس سازمان زندان‌ها، میرمحمد صادقی رییس هیات مدیره، جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور، نیکوکاران و جمعی از مددجویان آزاد شده از سوی این نهاد حمایتی عصر یکشنبه 23 خردادماه در تالار آبگینه برگزار شد.