بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۴|
      تعداد بازدید: 3802
      رشد چشمگیر شاخص تاثیرگذاری بانک تجارت در اینستاگرام
      براساس تحلیل شبکه اجتماعی اینستاگرام ، شاخص تاثیرگذاری محتوای صفحه رسمی بانک تجارت در این شبکه از ابتدای فعالیت این صفحه تاکنون ، رشد چشمگیری داشته است .

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک روز سه شنبه بیست و چهارم مرداد ماه با بیان این مطلب خاطرنشان کرد : باتوجه به گستره مخاطبان بانک تجارت در شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی ، تولید محتوا و پاسخگویی به کاربران در صفحات بانک ،  مخاطب محور و بر اساس رفتار تعاملی با کاربران انجام می شود .

      وی برنامه ریزی براساس اطلاعات و تحلیل های ارائه شده توسط شبکه های اجتماعی را یکی از بهترین روش های دستیابی به اهداف روابط عمومی و فروش خدمات بانکی دانست و تاکید کرد : با تغییرات گسترده و پرشتاب شبکه های اجتماعی اکنون تحلیل هایی که خود این شبکه ها در خصوص مخاطبان ارائه می دهند به خوبی می تواند وضعیت تعاملی و تاثیرگذاری محتوای تولید شده را نشان دهد . به طور مثال در شبکه اجتماعی اینستاگرام  از ابتدای سال 96 ، تصاویر کاربرانی که در جشنواره نوروزی بانک شرکت کردند با شاخص تاثیرگذاری بیش از11000 ، ویدئوهای حوزه مسئولیت اجتماعی بانک با شاخص تاثیرگذاری بیش از 9000 ، محتوای تصویری مربوط به معرفی شعب بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری بیش از 8500، معرفی کارت هدیه باشاخص تاثیرگذاری بیش از 8000 ، هشدارهای امنیتی با شاخص تاثیرگذاری بیش از 7500 و  ویدئوهای آموزشی موبایل بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری نزدیک به 7000 کاربر ، نشان می دهد گرایش کاربران در صفحه نهادی مالی مانند بانک تجارت شامل چه حوزه هایی می شود .
      سخنگوی بانک تجارت ضمن دعوت از کاربران و دنبال کنندگان صفحات این بانک در فضای مجازی به افزایش تعامل با بانک تجارت گفت : اکنون به مدد پیشرفت فناوری،  بستر مناسبی برای مشتریان بانک ایجاد شده است که بتوانند در سریع ترین زمان ممکن ، پاسخ سوالات خود را از سوی بانک دریافت کنند . ضمن اینکه این امر برای ما به عنوان یک بانک تجاری نیز رهیافتی برای بهبود و توسعه خدمات محسوب می شود .
      کاظم پور با اشاره به افزایش روزافزون کاربران در شبکه های مجازی افزود : برخی شاخص ها  مانند افزایش دنبال کننده از جمله موضوعاتی است که چنانچه معنادار نباشد ، نه تنها برای نهادهای مالی و بنگاه های اقتصادی دستآورد محسوب نمی شود بلکه می تواند اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه فضای مجازی را دچار اختلال کرده و اطلاعات صحیحی را برای برنامه ریزی های بعدی با هدف هدایت کاربر به نقطه فروش خدمات بانکی در اختیار سازمان قرار ندهد .
      بانک تجارت برنامه ی توسعه حضور در شبکه ها و رسانه های اجتماعی را از دوسال پیش هم راستا با تحولات فناوری های روز  آغاز کرده و در حال حاضر در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به صورت 24 ساعته طی هفت روز پاسخگوی بیش از 23500 کاربر این شبکه  می باشد . ربات تلگرامی این بانک نیز بیش از 10000 کاربر فعال دارد که خدمات مختلف این بانک را دنبال می کنند.همچنین کاربران می توانند از طریق نشانی http://www.telegram.me/tejaratbank2 به کانال رسمی تلگرامی این بانک  دسترسی پیدا کنند .